среда, 11 декабря 2013 г.

Модуль 6. Рефлексія

У цьому модулі ми обговорили у групах питання, яке, я вважаю, є головним при створенні проекта "Безпечне та відповідальне використання Інтернету", бо вся інформація, яка необхідна при створенні проекта знаходиться в мережі Інтернет, а ефективна вона буде тоді, коли учень буде знаходити те, що необхідно і не відволікатися на всі сторонні ресурси.Це все забезпечує вчитель, який керує всим процесом. Він наголошує на те, що як правильно користуватися мережею та які вона має мпереваги, для цогог створює буклети інформаційні не тільки для дітей, але й для батьків. Ми ознайомилися з тим, як ще можна використовувати сервіси для спілкування та які вони мають переваги та призначення. У мене зявилися питання з приводу того, як зможуть використовувати мої учні  сервіси для спілкування та мені не сподобалося працювати у WIKI!

2 комментария:

  1. Ганно, у тебе запропоновані цікаві варіанти подання інофрмації з теми "Безпечне та відповідальне використання Інтернету", які ти озвучила на педраді, а саме ствоерння інфомаційних буклетів не лише для дітей, а й для батьків. Твоє вирішення проблеми дуже цікаве. Бажаю таких же гарних ідей і на завтра)))

    ОтветитьУдалить
  2. Ганно, ти молодець, що звертаєш таку увагу щодо використання дітьми інтернет-ресурсів, оскільки, всім відомо, в Інтернеті існує і дезінформація, від якої треба захистити дітей. Я згодна з Вікторією, на "Педраді" ти дуже гарні висловила ідеї щодо теми "Безпечне та відповідальне використання Інтернету". Оскільки ми, як майбутні-вчителі початківці, повинні досконало володіти подібною інформацією!

    ОтветитьУдалить