четверг, 12 декабря 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія

Сьогодні 7 модуль у нас дуже цікавий, працьовитий та насиченний різноманітними цікавими вправами. Ми сьогодні провели педраду, на якій ми навчились створювати таблиці в WIKI,  це допомогло нам розширити наші знання з роботи на цьому сайті та продвинутися на 1 сходинку вперед. Ми познайомилися з прикладами учнівських робіт та створили власні приклади. Мені це дуже сподобалося, я додала ще інформацію у свій навчальний план проету та остаточно визначилась з колом питань, які будуть досліджувати мої учні. У мене не вистачило часу на створення публікації, але я не засмучуюсь, бо знаю, що ніч ще попереду!

1 комментарий:

  1. Ганно, я рада, що ти навчилася створювати таблицы у Wiki - це дуже важливо взагалі з роботою у Wiki. Гарної тобі ночі, проведеної з публікацією, думаю у тебе будуть гарні ідеї, які ти яскраво втілиш!!!

    ОтветитьУдалить